Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Reklamace u Bati
Ahoj holky (a možná i kluci :-))
Tak jsem se dnes pěkně naštvala na prodejnu Baťa. Koupila jsem synovi k vánocům kožené rukavice. Po týdnu se rozpáral šev, dala jsem to na opravu, rozpárané místo zašili. OK. Ale hned při převzetí rukavic po opravě jsem si všimla, že na jednom místě je kůže protrhlá. Měla jsem zato, že to prvně nebylo, že to udělali při té opravě, ale nechtěla jsem se s prodavačkou hádat, prostě jsem ji to tam rovnou hned nechala na druhou reklamaci. Dnes jsem si byla vyzvednout “opravené“ rukavice. Zdálo se mi divné, že už tam nevidím znovu přešitý steh té první opravy, nicméně vše bylo v pořádku, tak jsem to převzala. Až doma, když si syn rukavice zkoušel, jsme zjistili, že mi dali jiné o něco menší. Syn do nich ruku nestrčí, jsou prostě malé.
Ach jo, jsem odhodlaná tam zítra zajít a hodit jim je na hlavu. Tak mi držte pěsti, ať mi je vymění za větší. Jdu studovat zákony o ochraně spotřebitele.
Dám vědět.
Tak to jsi byla úspěšná!
Nám se vytvořil žralok na bačkůrce, kterou malá nosí 1 měsíc. Jsou od Bati. Pokladní lístek už nemám, takže smůla. Jinak bych tam s tím asi taky zašla. I když na reklamace moc nejsem, většinou to vzdám předem a věc vyhodím. 🙁
Jovanko, díky.
A držím pěsti ať Ti to taky vyjde. S Globusem mám 100% úspěšnost při reklamacích – jednou jsem tam jela vyměnit i vánoční stromek, protože manželovi se nelíbil (prý byl moc malý) – no vyměnili mi ho bez problémů, když jsem jim řekla, že mě manžel hrozně vynadal :-))) To na ně platí, vypadat nešťastně :-)))
Vidím, že máme velmi podobný styl vyjednávání při reklamacích 🙂
A mooooc gratuluji :-)))))
Nás čeká reklamace rukavic v Globusu – Majda si koupila a už se párají, tak na nás prosím taky myslete 🙂
Čau holky, díky za reakce, vídím, že některá máte dobré zkušenosti, některá špatné.
A jak jsem dopadla? Vzala jsem si s sebou i syna, aby mohl názorně předvést, že tam ruku opravdu nestrčí, v záloze jsem měla ještě fotku z vánoc, kdy měl rukavice na sobě – tu jsem ale nemusela vytáhnout. Nejprve jsme asi 5 minut čekali než přijde odborná pracovnice na reklamace. Pak jsem jí všechno řekla popravdě jak to bylo a že jsem z toho nešťastná, po páté už jsem v obchodě kvůli těm rukavicím a že jsem spoléhala na vyhlášenou značku Baťa, se kterou jsme nikdy neměli problém (to jsem trošku přikrášlila:-) Paní pokývala hlavou a odešla do zákulisí se poradit s dalším “odborníkem“. Čekali jsme dalších 5 minut, kdy jsem si v duchu opakovala znění zákona nastudovaného včera na netu (§ 616 odst. 4 občanského zákoníku)a byla připravená tvrdě dosáhnout svého – zatím jsem na ně byla hodná. Příjemně mě překvapila když přišla s tím, že mi vrátí peníze, protože větší rukavice už mají vyprodané. Super !!! Měla jsem radost, že jsem to nenechala jen tak. Syn si koupí druhé buď až dostanou příští týden zboží, nebo někde jinde.
Takže úspěch. JUPÍ !!! Díky, že jste na mě mysleli.
Quen, my jsme vloni reklamovali kozačky. Koupili jsme tam za tisícovku desetileté dceři, boty se celé rozjely, udělal se z nich žralok. Nejdříve to baba vůbec nechtěla převzít, ale to měla smůlu; pak přišlo vyjádření, že jsme na to přišli pozdě (no, nekontroluji tak velké slečně boty každý den). Ale paní (byla tam jiná) mi poradila, ať to pošlu do Zlína, a od nich přišla omluva a složenka, peníze jsme dostali zpět.
Napiš, jak to dopadlo u Vás. Je to ale děs, vyměnit rukavice za menší….
Ahojky Quen, já u Bati nakupuju docela ráda a i díky tomu, že jsou u nich reklamace většinou bez problému. Ale asi záleží vždycky na konkrétních lidech na prodejně…
Zrovna mezi svátky jsem tam nesla malého boty, koupené v listopadu. Zůstal mi v ruce při zapínání zip (jezdec). Žádný problém, vzali to do opravy a během necelých 14 dní bylo hotovo.
Tak držím palce a dej vědět, jak jsi dopadla…
To mě docela překvapuje, co vím ze svého okolí, u Bati to bylo s reklamací vždycky bez problémů. Asi taky záleží na tom, kdo tam zrovna je. Tak potom napiš, taky by mě zajímalo, jak to dopadne.
Já u nich kupuju ráda a zatím jsme měli štěstí. Až na jedny boty, od kterých jsme ovšem ztratili papíry, jak už to tak bývá. Naštěstí byly ze slevy, takže to nebyla nějaká obrovská suma.
no tak dej vědět jak jsi dopadla, kamarádka si tam koupila zimní botky rozbily se jí také a pak oprava dlouhá tak musela koupit ještě jiné, ale u něj teda už né.já jsem měla dvoje botky od něj a tuk tuk dobré, ale myslím, že se tam platí za značku a to hlavně a tu kvalitu no…tu stejnou už má člověk i jinde
Ahojky, u Bati jsem loni reklamovala sandálky, syn je nosil doma. taky povolil šev. Jak píšeš, první (nebo druhá?)oprava se mi vrátila vlastně neopravená… Já bohužel nezareagovala jako Ty, že bych to tam hned nechala na další, ale jako dobrák, oni to tam asi neposlali… No zkrátím to, po třetí opravě vrátili peníze. To bylo fajn, syn z nich zatím vyrostl!
Držím palce!!
My taky máme špatnou zkušenost, manžel si koupil sandály skoro za dva tisíce a asi za měsíc ze mu utrhl pásek, tak jsme je reklamovali a oni je vrátili neopravené s tím, že si v nich zvrtnul nohu, proto se uthrl. No já jsem kliďas, oprava stála asi 60Kč, ale manžel řval, že si koupil nové a ne opravované. Taky jsem tam už od té doby nešla, i když předtím jsem víceméně nakupovala u něj.
Tak držím palce, aby jste je nakonec nemuseli vytahovat.
jéjej, zařadilo se mi to do jiné rubriky, chtěla jsem to dát do tamtamu. Jaksi tento nový design, ještě nemám zažitý 🙂